Zlecenie serwisowe
Twoje urządzenie nie działa poprawnie?
Przeczytaj Instrukcję Postępowania Serwisowego i postępuj zgodnie z krokami 1 – 4.
Instrukcja postępowania serwisowego
Zanim zlecisz naprawę zapoznaj się z instrukcją postępowania serwisowego:
Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie https://www.auraton.pl/zgłoszenie-serwisowe i dołącz go do przesyłki z urządzeniem.
Jeśli jest to naprawa gwarancyjna zgłaszana przez podmioty gospodarcze to przesyłkę wyślij na koszt odbiorcy kurierem Fedex korzystając z instrukcji dostępnej na stronie: https://www.fedex.com/pl/domestic-services/pickup.html uzupełniając formularz o dane przekazane w korespondencji z Gwarantem.
Auraton Serwis
ul. Świerkowa 14, 64-320 Niepruszewo
Polska
Krok 1. Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny poniżej i dołącz go do przesyłki z urządzeniem.
Krok 2. Zapakuj urządzenie
Umieść wypełniony formularz w przesyłce i upewnij się, że urządzenie jest odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.
Krok 3. Wyślij paczkę
Wyślij paczkę na adres:
Auraton Serwis
ul. Świerkowa 14, 64-320 Niepruszewo
Polska
Krok 4. Oczekuj na kuriera