Zlecenie serwisowe

Twoje urządzenie nie działa poprawnie?

Przeczytaj Instrukcję Postępowania Serwisowego i postępuj zgodnie z krokami 1 – 4.

Instrukcja postępowania serwisowego

Zanim zlecisz naprawę zapoznaj się z instrukcją postępowania serwisowego:

1

Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie https://www.auraton.pl/zgłoszenie-serwisowe i dołącz go do przesyłki z urządzeniem.

2

Jeśli jest to naprawa gwarancyjna zgłaszana przez podmioty gospodarcze to przesyłkę wyślij na koszt odbiorcy kurierem Fedex korzystając z instrukcji dostępnej na stronie: https://www.fedex.com/pl/domestic-services/pickup.html uzupełniając formularz o dane przekazane w korespondencji z Gwarantem.

3Osoby fizyczne mogą skorzystać z dowolnej formy przesyłki.
4W przypadku napraw pogwarancyjnych możesz skorzystać z dowolnej formy dostarczenia produktów na własny koszt.
5Przed wysyłką upewnij się, że produkt jest odpowiednio zabezpieczony i nie ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu. Jeśli to możliwe zapakuj produkt w oryginalne opakowanie, które zabezpieczy je przed uszkodzeniami.
6Przesyłkę zawierającą wypełniony formularz reklamacyjny zaadresuj na:

Auraton Serwis

ul. Świerkowa 14, 64-320 Niepruszewo

Polska

UWAGA: Przesyłki nie zawierające wypełnionego formularza będą każdorazowo rozpatrywane jako pozagwarancyjne.

Krok 1. Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny poniżej i dołącz go do przesyłki z urządzeniem.

Krok 2. Zapakuj urządzenie

Umieść wypełniony formularz w przesyłce i upewnij się, że urządzenie jest odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.

Krok 3. Wyślij paczkę

Wyślij paczkę na adres:

Auraton Serwis

ul. Świerkowa 14, 64-320 Niepruszewo

Polska

Jeśli masz wątpliwości w jaki sposób wysłać paczkę, zajrzyj do  instrukcji postępowania serwisowego

Krok 4. Oczekuj na kuriera

Po wykonanych czynnościach serwisowych urządzenie zostanie odesłane do Ciebie kurierem.

Katalog produktów

Otwórz pdf

Katalog zastosowań

Otwórz pdf